فیلم و سریالدانلود

فیلم آهنگ دو نفره

آهنگ دو نفره

فیلم “آهنگ دو نفره” داستان دو شخصیت با نام‌های “هادی” و “فرزاد” را روایت می‌کند که هر دو خواننده هستند. “هادی” خواننده‌ای مشهور و ثروتمند است، در حالی که “فرزاد” خواننده‌ای گمنام و فقیر است. سرنوشت این دو شخصیت به گونه‌ای رقم می‌خورد که در یک برنامه تلویزیونی با یکدیگر روبرو می‌شوند. این برنامه تلویزیونی چالش‌هایی را برای “هادی” و “فرزاد” به وجود می‌آورد که آن‌ها را مجبور به همکاری با یکدیگر می‌کند. در این مسیر اتفاقات طنز و جالبی رخ می‌دهد که به جذابیت فیلم می‌افزاید.

عنوان اطلاعات
کارگردان آرزو ارزانش
تهیه کننده جواد نوروزبیگی
ژانر کمدی
تاریخ انتشار ۳۰ فروردین ۱۴۰۲
تاریخ انتشار آنلاین ۶ دی ۱۴۰۲
آهنگساز امیر توسلی
تدوینگر سهراب خسروی
بازیگران احمد مهرانفر، فرزاد فرزین، بهاره کیان افشار، پژمان جمشیدی، مهران احمدی، سیامک انصاری، علیرضا استخری، میرطاهر مظلومی، نازنین بیاتی، سروش صحت،

نکات قابل توجه:

  • این فیلم اولین تجربه کارگردانی “آرزو ارزانش” در سینمای بلند است.
  • “جواد نوروزبیگی” پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم‌های مطرحی مانند “ابد و یک روز” و ” متری شش و پنج سانتی‌متر” را بر عهده داشته است.
  • “احمد مهرانفر” و “فرزاد فرزین” برای اولین بار در کنار یکدیگر در یک فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.
  • فیلم “آهنگ دو نفره” در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه سینمای ایران حضور داشت و توانست در بخش بخش سودای سیمرغ شرکت کند .

حواشی:

  • برخی منتقدان معتقدند که فیلم “آهنگ دو نفره” از ایده خلاقانه‌ای برخوردار نیست و داستان آن تکراری است.
  • همچنین برخی دیگر از منتقدان بازی “فرزاد فرزین” در این فیلم را ضعیف ارزیابی کرده‌اند.

در مجموع، فیلم “آهنگ دو نفره” می‌تواند برای مخاطبان ژانر کمدی سرگرم‌کننده باشد. این فیلم با وجود برخی ضعف‌ها، از ایده خلاقانه‌ای برخوردار است و بازی “احمد مهرانفر” در آن قابل توجه است.


دانلود رایگان فیلم آهنگ دو نفره

فیلم آهنگ دو نفره | دانلود فیلم آهنگ دو نفره
فیلم آهنگ دو نفره

دانلود باکیفیت و قانونی فیلم سینمایی کمدی «آهنگ دو نفره»

پخش آنلاین این فیلم برای مشترکین ایرانسل، همراه اول ، رایتل و سامانتل، رایگان اما قانونی است

کارگردان : آرزو ارزانش
بازیگران: احمد مهران‌فر، فرزاد فرزین، بهاره کیان افشار

فیلم آهنگ دو نفره داستان خواننده‌ای منظم و با برنامه به نام ایلیا است که باوجود قرارداد ۱۰ ساله‌اش نمی‌تواند مدتی خوانندگی کند و در همین راستا با شخصی به نام پاشا آشنا می‌شود که قرار است جایگزین او شود. در ابتدا با جایگزینی پاشا نظم زندگی ایلیا به هم می‌خورد، اما رفته رفته با یکدیگر کنار می‌آیند و اتفاقات دیگری را با هم رقم می‌زنند.

کیفیت ۴۸۰p | کیفیت ۷۲۰p | کیفیت ۱۰۸۰p | کیفیت ۱۰۸۰hq | کیفیت بلوری


بیوگرافی مختصر بازیگران فیلم آهنگ دونفره

بیوگرافی مختصر بازیگران فیلم آهنگ دونفره | احمد مهرانفر
بیوگرافی احمد مهرانفر

احمد مهران‌فر

احمد مهران‌فر، بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران، در ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ در کاشان چشم به جهان گشود. او از جمله هنرمندان پرآوازه‌ای است که در عرصه‌های مختلف بازیگری، نویسندگی و کارگردانی فعالیت می‌کند و نامش با نقش‌آفرینی درخشان در سریال پایتخت، به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های هنری ایران در میان مردم شناخته شده است.

آغاز فعالیت هنری

مهران‌فر فعالیت حرفه‌ای خود را در تئاتر آغاز کرد و در کنار هنرمندان نامداری همچون پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام و امیر جعفری، تجارب ارزشمندی در عرصه نمایش کسب کرد. نخستین حضور او در سینما، به فیلم “نان، عشق و موتور ۱۰۰۰” در سال ۱۳۸۰ باز می‌گردد. پس از آن، در فیلم‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته و با کارگردانان برجسته‌ای مانند اصغر فرهادی، تهمینه میلانی، عبدالرضا کاهانی و مسعود اطیابی همکاری داشته است.

نقش‌آفرینی‌های ماندگار

بی‌شک، نقش‌آفرینی در مجموعه پایتخت، نقطه عطفی در کارنامه هنری مهران‌فر محسوب می‌شود. او در نقش ارسطو، داماد خانواده نقی معمولی، حضوری طنز و دلچسب در این سریال پرطرفدار داشت و به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های آن بدل شد.

علاوه بر پایتخت، مهران‌فر در فیلم‌های شاخصی نظیر “درباره الی”، “ماجرای نیمروز“، “دینامیت” و “آهنگ دونفره” نیز نقش‌آفرینی‌های قابل توجهی ارائه داده است.

نویسندگی و کارگردانی

مهران‌فر در کنار بازیگری، در حوزه نویسندگی و کارگردانی نیز فعالیت دارد. او نمایشنامه‌هایی برای تئاتر نوشته و نمایش “ادیپ افغانی” را نیز کارگردانی کرده است. همچنین، نویسندگی سریال “سال‌های دور از خانه” را در کارنامه دارد.

جوایز و افتخارات

مهران‌فر به واسطه هنرنمایی‌های چشمگیر خود، نامزد و برنده جوایز متعددی در جشنواره‌های مختلف فیلم و تئاتر شده است. از جمله افتخارات او می‌توان به نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر، دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی در شانزدهمین جشن حافظ و نامزدی تندیس بهترین بازیگر مرد سینما در هفدهمین جشن حافظ اشاره کرد.

حضور در شبکه نمایش خانگی

مهران‌فر در سال‌های اخیر با حضور در سریال‌های شبکه خانگی، گامی دیگر در مسیر پرفروغ هنری خود برداشته است. او در سریال‌های “آکتور”، “جادوگر”، “سال‌های دور از خانه” و “شاهگوش” به ایفای نقش پرداخته و بار دیگر توانایی‌های خود را در عرصه‌های مختلف بازیگری به اثبات رسانده است.


بیوگرافی مختصر بازیگران فیلم آهنگ دونفره | فرزاد فرزین
بیوگرافی مختصر فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین، نامی آشنا در عرصه موسیقی و بازیگری ایران، در سوم تیر ماه سال ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. او فعالیت خود را در زمینه موسیقی به طور رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و تاکنون ۷ آلبوم رسمی منتشر کرده و قطعات پرطرفداری همچون “شراره”، “عاشقیت”، “جمعه شب”، “بی تو” و “معرکه” را در کارنامه هنری خود دارد.

علاوه بر موسیقی، فرزاد فرزین در عرصه بازیگری نیز خوش درخشیده است. او اولین بار در سال ۱۳۸۵ با فیلم “پسران آجری” به کارگردانی مجید قاری‌زاده پا به عرصه بازیگری گذاشت و از آن پس در فیلم‌های سینمایی متعددی همچون “کنسرت روی آب”، “سگ‌های پوشالی” و “آهنگ دو نفره” ایفای نقش کرده است.

حضور فرزاد فرزین در سریال‌های نمایش خانگی نیز به محبوبیت او افزوده است. او در سریال‌های “عاشقانه”، “مانکن”، “ملکه گدایان” و “نیوکمپ” نقش‌آفرینی کرده و تیتراژ این سریال‌ها را نیز خوانده است.

از دیگر فعالیت‌های فرزاد فرزین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجرای تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی مختلف مانند “شب بخیر تهران”، “کوله پشتی”، “صبح آمد” و “ماه عسل”
  • آهنگسازی برای فیلم‌های سینمایی “سوپر استار” و “آینه بغل”
  • اجرای موسیقی میانی تله‌فیلم “سه خط موازی”
  • حضور در برنامه‌های تلویزیونی مانند “شب‌های مافیا”

فرزاد فرزین با صدای گرم و گیرا، سبک موسیقی منحصر به فرد و شخصیت جذاب خود، در میان مخاطبان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. او بی‌شک یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان حال حاضر ایران به شمار می‌رود و کنسرت‌های او همواره با استقبال پرشور طرفدارانش روبرو می‌شود.


بیوگرافی مختصر بازیگران فیلم آهنگ دونفره | بهاره کیان افشار
بیوگرافی مختصر بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار، متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران، بازیگری شناخته شده و ترانه سرایی خوش ذوق در عرصه هنر ایران است. او بازیگری را به طور حرفه ای از سال ۱۳۸۵ با نقش آفرینی در سریال “کلاه پهلوی” آغاز کرد و با ایفای نقش “شادی مستشارنیا” به شهرت رسید.

کیان افشار در طول دوران فعالیت خود در سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته و با کارگردانان برجسته ای همکاری داشته است. از جمله فیلم های سینمایی او می توان به “نمور”، “خانه شیشه ای”، “سگ بند”، “مرد نقره ای” و “پسرکشی” اشاره کرد. او همچنین در سریال های محبوبی مانند “نوار زرد”، “گاهی به پشت سر نگاه کن” و “گلشیفته” حضور داشته است.

علاوه بر بازیگری، کیان افشار در زمینه ترانه سرایی نیز فعالیت دارد. او ترانه “تو هستی” با صدای بهرام رادان و همچنین پنج ترانه از آلبوم “روی دیگر” او را سروده است.

نکاتی جالب درباره بهاره کیان افشار:

  • کیان افشار در سال ۱۳۹۴ به عنوان سفیر سلامت موسسه خیریه بهنام دهش پور انتخاب شد.
  • او در سال ۲۰۲۳ توسط سایت FillGap در رده هفتم زیباترین زنان مسلمان جهان قرار گرفت.
  • کیان افشار در سریال “گلشیفته” برای اولین بار در یک سریال ایرانی نقش یک زن ترنس را بازی کرد.

حضور درخشان در دنیای هنر:

  • بازی در نقش های متنوع و چالش برانگیز
  • همکاری با کارگردانان مطرح سینما و تلویزیون
  • کسب افتخارات و جوایز متعدد
  • محبوبیت و شهرت در میان مردم

بهاره کیان افشار بدون شک یکی از چهره های موفق و تاثیرگذار در عرصه هنر ایران است. او با استعداد و پشتکار خود توانسته در زمینه های مختلف بازیگری و ترانه سرایی خوش بدرخشد و نام خود را در میان هنرمندان برجسته کشور ثبت کند.


با توجه به انتقاد هو تعریف هایی که از فیلم ” آهنگ دو نفره ” شده است بازهم میتوان گفت این فیلم حداقل ارزش دیدن دارد ، بهترین منتقد برای هر فیلم بسته به سلیقه ی ما خودمان هستیم پس بهتر است بدون در نظر گرفتن صحبت های منتقدان و … یکبار خودمان این فیلم را ببینیم .

امیدوارم از دیدن فیلم لذت ببرید

حسین میر

ترکیب یک فرد علاقه مند به طراحی سایت و طراحی گرافیک و تکنولوژی میشه کسی که نویسنده و مدیر " ای تی بلاگ " هست ، امیدوارم مطالبی که منتشر میکنم براتون مفید باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا