اخبارتکنولوژی

بیلی آیلیش به فورتنایت اومد + تریلر

بازی بتل رویال فورتنایت، در جدیدترین آپدیتش ، کاراکتر خواننده محبوب جوانان ، بیلی آیلیش رو به بازی اضافه کرده ، در این مقاله توضیحاتی در مورد این آپدیت بازی برایتان قرار دادیم در انتها میتوانید تریلر این بخش از بازی را هم مشاهده کنید.

با ما در آی تی بلاگ  همرا باشید


بیلی آیلیش نماد جدید فصل سوم فستیوال بازی فورتنایت 

بیلی آیلیش به فورتنایت اومد
بیلی آیلیش به فورتنایت اومد

این فصل که تا ۱۳ ژوئن ادامه دارد، به کاربران امکان می دهد لباس های جدید با تم ایلیش، سازها و آهنگ های قابل پخش مانند “All the Good Girls Go to Hell”، “Happier Than Ever” و “Therefore I Am” را باز کنند. در فروشگاه، بازیکنان می توانند اموت های جدیدی را با آهنگ های موفق او “Bad Guy” و “You Should See Me in a Crown” خریداری کنند.

ایلیش که به تازگی دومین اسکار خود را برای آهنگ اورجینال فیلم “باربی” با عنوان “ What Was I Made For ” کسب کرده است ، پس از چهره های شاخص فصل های گذشته مانند آخرهفته ( The Weeknd) و لیدی گاگا، به عنوان نماد فستیوال به جمع این ستارگان پیوسته است.

لباس “ Green Roots ” ایلیش در بخش جوایز پریمیوم فستیوال پس با قیمت ۱,۸۰۰ وی-باکس ( ارز درون بازی ) در دسترس خواهد بود که شامل آهنگ های جدید “Maps” از گروه Maroon 5، “Friday I’m in Love ” از گروه The Cure، “Youngblood ” از گروه ۵ Seconds of Summer و “ Oxytocin ” از خود ایلیش می شود.

سومین آلبوم کامل ایلیش با عنوان “Hit Me Hard and Soft” در ۱۷ می منتشر می شود و لباس و آهنگ های جدیدی متناسب با انتشار این آلبوم در ادامه فصل معرفی خواهند شد.

فستیوال Fortnite که اولین بار در دسامبر ۲۰۲۳ راه اندازی شد، یک بازی ریتمیک شبیه به “Rock Band” است که به صورت رایگان در کنار حالت های محبوب بتل رویال و لگو این بازی قابل اجراست.

از تاریخ ۲۳ آوریل، فستیوال Fortnite همچنین از گیتار های کنترلر “Rock Band 4” برای بخش های جدید Pro Lead و Pro Bass در پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر پشتیبانی خواهد کرد.


تریلر فصل جدید فوتنایت با شخصیت جدید بیلی آیلیش

حسین میر

ترکیب یک فرد علاقه مند به طراحی سایت و طراحی گرافیک و تکنولوژی میشه کسی که نویسنده و مدیر " ای تی بلاگ " هست ، امیدوارم مطالبی که منتشر میکنم براتون مفید باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا