اخبارتکنولوژی

تاریخ برگزاری مراسم بزرگ اپل اعلام شد

تاریخ برگزاری مراسم بزرگ اپل اعلام شد

اپل با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی تأیید کرد که روز ۷ می ۲۰۲۴ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) ساعت ۱۷:۳۰ به‌وقت ایران مراسم جدیدی با شعار Let Loose برگزار می‌کند.

دعوت‌نامه‌ای که اپل برای رسانه‌ها فرستاده، شامل قلم لمسی Apple Pencil است تا به‌صورت غیرمستقیم تأیید شود که در مراسم Let Loose شاهد رونمایی نسل جدید آیپد خواهیم بود.


اپل در تاریخ ۷ مه رویدادی را برگزار می‌کند و انتظار می‌رود آی‌پدهای جدید رونمایی شوند

اپل در تاریخ 7 مه رویدادی را برگزار می‌کند و انتظار می‌رود آی‌پدهای جدید رونمایی شوند
تاریخ برگزاری مراسم بزرگ اپل اعلام شد

تاریخ مراسم بزرگ اپل : ۲۳ آوریل ۲۰۲۴

  • اپل در تاریخ ۷ مه رویدادی را برگزار خواهد کرد.
  • انتظار می‌رود آی‌پدهای جدید در این رویداد رونمایی شوند.
  • این اولین به‌روزرسانی قابل توجه آی‌پدها از سال ۲۰۱۸ خواهد بود.
  • فروش آی‌پد در سال گذشته ۲۵ درصد کاهش یافته است.
  • اپل در حال حاضر پنج مدل آی‌پد را می‌فروشد: پرو، ایر، مینی و نسل‌های نهم و دهم آی‌پد معمولی.

جزئیات بیشتر این خبر 

اپل در تاریخ ۷ مه رویدادی را برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود آی‌پدهای جدید در این رویداد رونمایی شوند. این اولین به‌روزرسانی قابل توجه آی‌پدها از سال ۲۰۱۸ خواهد بود، زمانی که اپل آی‌پد پرو ۱۱ اینچی و آی‌پد ایر ۱۰.۵ اینچی را معرفی کرد.

طبق گزارش بلومبرگ در ماه مارس، تامین‌کنندگان خارجی اپل تولید آی‌پدهای جدید را افزایش داده‌اند و انتظار می‌رود عرضه آنها در اوایل ماه مه آغاز شود.

این عرضه بالقوه در زمانی رخ می‌دهد که فروش آی‌پد در حال کاهش است. فروش آی‌پد در اولین سه‌ماهه سال ۲۰۲۴، ۲۵ درصد کاهش یافت و به ۷.۰۲ میلیارد دلار رسید. در همین حال، فروش آیفون، محبوب‌ترین محصول اپل، نیز کند شده است.

با وجود این رکود، اپل امیدوار است که با عرضه محصولات جدید، تقاضا را برای آی‌پد افزایش دهد. این شرکت در حال حاضر پنج مدل آی‌پد را می‌فروشد: آی‌پد پرو، آی‌پد ایر، آی‌پد مینی و نسل‌های نهم و دهم آی‌پد معمولی.

هنوز مشخص نیست که چه آی‌پدهای جدیدی در این رویداد رونمایی خواهند شد. با این حال، انتظار می‌رود آی‌پد پرو جدید با پردازنده سریع‌تر و نمایشگر بهبودیافته عرضه شود. همچنین ممکن است آی‌پد ایر جدیدی با قیمت مقرون به صرفه‌تر معرفی شود.

رویداد اپل در ۷ مه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. می‌توانید آن را در وب‌سایت اپل یا در برنامه Apple TV تماشا کنید.

حسین میر

ترکیب یک فرد علاقه مند به طراحی سایت و طراحی گرافیک و تکنولوژی میشه کسی که نویسنده و مدیر " ای تی بلاگ " هست ، امیدوارم مطالبی که منتشر میکنم براتون مفید باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا