اخبارتکنولوژی

تلگرام درحال مسدودسازی کیف پولهای ایرانی

تلگرام درحال مسدودسازی کیف پول کاربران ایرانی

به نظر می‌رسد سیاست‌های تحریم کاربران ایرانی به تلگرام هم رسیده و به نظر میرسد که تلگرام درحال مسدودسازی کیف پول است و اکنون کیف پول تلگرام دارایی‌های رمزارزی کاربران ایرانی را نیز مسدود کرده است.

بعد از چند روز مکاتبه با پشتیبانی تلگرام ، کیف پول فقط اجازه برداشت میده.( احتمال مسدود شدن همیشگی ارزهاهم وجود داره )

به دلیل اینکه کیف پول wallet تلگرام به شماره اکانت ایرانی وصله و تحریمیم، برای امنیت بیشتر از کیف پول هایی مثل tonkeeper و trustwallet برای نگهداری رمز ارز ها استفاده کنید.

تلگرام درحال مسدودسازی کیف پول کاربران ایرانی
تلگرام درحال مسدودسازی کیف پول کاربران ایرانی

انجمن بلاک‌چین ایران به تازگی هشدار داده که موارد متعددی از مسدود شدن دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مشاهده شده است. این موضوع شامل چند ارز دیجیتال تحت پوشش کیف پول تلگرام، از جمله تون‌کوین (TON) و تتر، می‌شود.

ظاهراً این مسدودسازی‌ها به طور مستقیم به کاربران ایرانی با شماره تلفن ایرانی اعمال می‌شود. با این حال، در حال حاضر محدودیتی برای ایجاد کیف پول جدید توسط کاربران ایرانی وجود ندارد.

هنوز دلیل قطعی برای این مسدودسازی‌ها مشخص نشده است. برخی از گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این اقدام به دلیل تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران باشد.

حسین میر

ترکیب یک فرد علاقه مند به طراحی سایت و طراحی گرافیک و تکنولوژی میشه کسی که نویسنده و مدیر " ای تی بلاگ " هست ، امیدوارم مطالبی که منتشر میکنم براتون مفید باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا