اخبارتکنولوژی

تبلیغات در استارت ویندوز ۱۱

تبلیغات در منوی استارت ویندوز ۱۱ برای کاربران بتا

مایکروسافت در حال بررسی نمایش تبلیغات در منوی استارت ویندوز ۱۱ برای کاربران نسخه آزمایشی بتا است. این تبلیغات که در بخش “پیشنهادی” این منو نمایش داده خواهند شد، مربوط به برنامه‌های موجود در فروشگاه مایکروسافت هستند.

اگر از کاربران پر و پا قرص ویندوز ۱۰ باشید، احتمالا از این خبر چندان خوشحال نخواهید شد، چرا که در نسخه قبلی این سیستم‌عامل نیز شاهد نمایش تبلیغات در منوی استارت بودیم.

با این حال، در حال حاضر این تبلیغات فقط برای کاربران نسخه آزمایشی بتا در ایالات متحده نمایش داده خواهند شد و در دستگاه‌های سازمانی قابل مشاهده نیستند.

تبلیغات در منوی استارت ویندوز 11 برای کاربران بتا
تبلیغات در منوی استارت ویندوز ۱۱ برای کاربران بتا

غیر فعال کردن تبلیغات در ویندوز ۱۱

علاوه بر این، کاربران می‌توانند با مراجعه به تنظیمات > شخصی‌سازی > استارت و خاموش کردن گزینه “نمایش پیشنهادات برای راهنمایی‌ها، تبلیغ برنامه‌ها و موارد دیگر”، این تبلیغات را به طور کامل غیرفعال کنند.

همانند سایر آزمایش‌های مایکروسافت، ممکن است این قابلیت به طور گسترده برای تمام کاربران ارائه نشود. با این حال، با توجه به سابقه‌ی این شرکت در نمایش تبلیغات در پلتفرم‌های دسکتاپ، احتمال ارائه این قابلیت در آینده وجود دارد.

لازم به ذکر است که مایکروسافت سال گذشته نیز اقدام به نمایش تبلیغات آزمایشی برای سرویس‌های خود مانند وان‌درایو در منوی پروفایل ویندوز ۱۱ کرده بود.

منبع
engadget

حسین میر

ترکیب یک فرد علاقه مند به طراحی سایت و طراحی گرافیک و تکنولوژی میشه کسی که نویسنده و مدیر " ای تی بلاگ " هست ، امیدوارم مطالبی که منتشر میکنم براتون مفید باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا