اخبارتکنولوژی

اطلاعات آیفون SE4 لو رفت

تمام اطلاعات گوشی اقتصادی آیفون SE 4 لو رفت!

برخلاف بسیاری از شایعات قبلی، جدیدترین اخبار حاکی از آن است که گوشی اقتصادی آیفون SE 4 شبیه به آیفون ۱۳ خواهد بود تا آیفون ۱۴ چراکه خبری از داینامیک آیلند برای قرارگیری دوربین جلو نیست و بخش پشتی اون هم بیشتر شبیه به آیفون XR با دوربین تک لنز اون خواهد بود.

▪️یکی دیگر از ادعاهای جدید، اما شاید خوش‌بینانه، این است که گوشی اقتصادی آیفون SE 4 شامل ۶ گیگابایت رم خواهد بود، در حالی که نسل قبلی از ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کرد به علاوه پردازنده این گوشی که از نوع A16 Bionic اپل است.


آیفون SE 4 : تمام اطلاعات لو رفته!
آیفون SE 4 : تمام اطلاعات لو رفته!

آیفون SE 4 : تمام اطلاعات لو رفته!

تاریخ عرضه: شایعات حاکی از آن است که آیفون SE 4 در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. برخی منابع معتبرتر تاریخ عرضه را اوایل سال ۲۰۲۵ پیش‌بینی می‌کنند.

طراحی: گفته می‌شود که SE 4 از نظر ظاهری شبیه به آیفون XR خواهد بود، با حاشیه‌های ضخیم‌تر در اطراف صفحه نمایش و دکمه هوم. برخی گزارش‌ها نیز حاکی از آن است که این گوشی ممکن است از ناچ شبیه به آیفون ۱۳ یا حتی Dynamic Island استفاده کند.

مشخصات: انتظار می‌رود SE 4 از چیپست قدرتمند A15 Bionic یا A16 Bionic اپل بهره ببرد. این گوشی احتمالاً دارای یک دوربین پشتی تکی و یک دوربین سلفی خواهد بود. ظرفیت باتری و اندازه صفحه نمایش هنوز مشخص نیست.

قیمت: قیمت آیفون SE 4 هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که قیمتی مشابه مدل‌های قبلی SE داشته باشد، یعنی حدود ۴۰۰ دلار.

نکات برجسته:

  • چیپست قدرتمند A15 Bionic یا A16 Bionic
  • طراحی مشابه آیفون XR یا آیفون ۱۳
  • قیمت مناسب
  • احتمالاً دارای یک دوربین پشتی تکی و یک دوربین سلفی

توجه: اطلاعات ارائه شده در این متن بر اساس شایعات و گمانه‌زنی‌ها است و ممکن است با محصول نهایی متفاوت باشد.

به هر حال باید برای دیدن ظاهر و اطلاعات دقیق آیفون SE 4 تا زمان عرضه صبر کرد

حسین میر

ترکیب یک فرد علاقه مند به طراحی سایت و طراحی گرافیک و تکنولوژی میشه کسی که نویسنده و مدیر " ای تی بلاگ " هست ، امیدوارم مطالبی که منتشر میکنم براتون مفید باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا